Wat zijn de voordelen van het slim laden met Blossom?

Slim laden met Blossom stelt je in staat om jouw laadsessies af te stemmen op je opgewekte zonnestroom, piekverbruik te beperken, en te profiteren van dynamische tarieven.

Wij gebruik hiervoor technologie die onafhankelijk van het type thuislader werkt. Dit zorgt voor maximale flexibiliteit.

Wat wordt bedoeld met 'Blossom gebruikt open standaarden' en wat zijn de voordelen?

Blossom zet voor haar laadoplossing volledig in op open standaarden. Dat biedt verschillende voordelen. Zo werkt de Blossom oplossing met verschillende merken en types thuisladers waardoor de eindgebruiker over een uitgebreide keuze beschikt. Andere gezinsleden kunnen hun wagen probleemloos opladen aan hetzelfde laadstation. Ook het energiemanagementsysteem van de laadinfrastructuur is volledig onafhankelijk is van het type laadpaal. Maximale flexibiliteit dus.

Wat maakt Blossom uniek in de markt?

Het online platform van Blossom is ontworpen om zowel werkgever als werknemer op een makkelijke manier te ontzorgen rond elektrisch laden en alles wat daarbij komt kijken.

Werkgevers krijgen toegang tot een gebruiksvriendelijk beheerplatform dat een uitgebreid overzicht biedt van onder andere de status van de geÏnstalleerde thuisladers, het verbruik per werknemer aan zowel thuisladers als publieke laders, beheer van laadpassen en inzicht in laadkosten en terugbetalingen.

Voor de werknemer biedt de Blossom-app de mogelijkheid om eenvoudig de status van hun thuislader, de kosten van verbruik zowel thuis als onderweg en terugbetalingen op te volgen. Onze ingebouwde slimme technologie zorgt voor efficiënt energiebeheer voor zowel de wagen als de woning, onafhankelijk van het type thuislaadpunt dat wordt gebruikt.

Ook de volledige intake die nodig is voor het installatieproces van een thuislader wordt van a tot z in de app geregeld. Dit betekent dat werknemers vanaf het kiezen van een geschikte thuislaadoplossing tot aan de uiteindelijke installatie en ingebruikname, een centrale rol  spelen in het proces. De werkgever blijft steeds op de hoogte via het beheerplatform.

Bij vragen of problemen kan de werknemer steeds een antwoord vinden via ons klantenondersteuning langs onze digitale kanalen.

Deze benadering versterkt de digital-first ervaring die Blossom biedt aan zowel werkgever als werknemer.

Wie kan bij Blossom terecht?

In eerste instantie ligt onze focus op de bedrijvenmarkt.

In een latere fase zal Blossom ook laaddiensten rechtstreeks aan zelfstandigen en particulieren aanbieden. Hou dus onze website zeker in de gaten om op de hoogte te blijven.

Hoe kan ik Blossom contacteren?

Ben je fleetmanager en wens je meer informatie over onze producten en diensten? Dan belkjken we graag samen de mogelijkheden. Klik op bovenaan op 'Werkgever' en dan op 'Boek een demo'. Een een van onze medewerkers neemt zo snel mogelijk contact met je op om een afspraak te maken.

Ben je reeds klant bij Blossom? Contacteer ons dan via de app, of door je aan te melden op ons webportaal.

Momenteel bieden wij onze diensten enkel aan bedrijven. In een latere fase zullen wij onze diensten ook aan particulieren en zelfstandigen aanbieden. Hou dus zeker onze website in de gaten om op de hoogte te blijven.

Wanneer wordt Blossom gelanceerd?

Onze diensten zijn operationeel vanaf 1 april 2024. We staan je echter vandaag al te woord voor een antwoord op al jou vragen.

Ben je fleetmanager en wens je meer info? Klik op bovenaan op 'Werkgever' en dan bovenaan op 'Boek een demo'. Een een van onze medewerkers neemt zo snel mogelijk contact met je op om een afspraak te maken.